|
Nie będę się rozpisywał - MMO-Champion napisał wczoraj ogromnego newsa z mnóstwem szczegółów dot. najnowszego dodatku, WoW: Cataclysm. I tak samo jak z niby-ujawnieniem ras goblinów i worgenów jako nowych ras w najnowszym dodatku, jest to jedyne źrodło informacji z tego newsa. Niby jest bardzo wiarygodne - ale Blizzard jeszcze nie wspomniał o nim ani słowa i za pewne będziemy musieli zaczekać do BlizzConu. Oki, to tyle wstępu.
World of Warcraft: CataclysmWorld of Warcraft: Cataclysm to następny dodatek do World of Warcraft. Mroczne i zapomniane siły, które ukrywały się przez dlugi czas, atakują ponownie, pozostawiając ogromne spustoszenie na świecie Azeroth i szykują się do kolejnych nikczemnych planów, aby ponownie nad nim zawładnąć. Level capPoprzeczka levelowa zostanie teraz ustawiona trochę niżej niż zawsze - 85lv.Blizzard chce wypuścić za pewne jeszcze kilka dodatków przed dojściem do 100lv. Tylko 5lvli zamiast 10 nie oznacza, że doexpienie do maksymalnego lvlu zajmie mniej niż w poprzednich 2 dodatkach - wręcz przeciwnie, może zająć nawet jeszcze więcej. Poza tym, zmieniony Azeroth zachęci wielu graczy do stworzenia nowej postaci (tymbardziej, że będzie więcej rasowo-klasowych kombinacji). Nowe klasyCataclysm nie wprowadzi żadnej nowej klasy do gry. Zamiast tego, Blizzard doda nowe kombinacje rasa+klasa. Niektóre z nich, zostały już wyjęte z plików PTR patcha 3.2.2.
Nowe rasyKataklizm w Azeroth spowodował dolączenie się 2 kolejnych ras do konfilktu Horda vs Przymierze. Gobliny dołączą do hordy, a Worgeni do przymierza.GoblinyDeathwing ponownie wykorzystał usługi goblinów, tworząc z nich niewolników. Duża część grupy jednak odłączyła się od reszty, i po tym, gdy ich wioski w Azeroth zostały zniszczone, przenoszą się na wyspę tuż przy brzegu The Barrens. Podczas regenerowania swych sił, natrafiają na orka więzionego w statku przymierza, po czym go ratują. Tym orkiem okazuje się nikt inny jak sam Thrall i w zamian za to, oferuje on im miejsce w jego Hordzie. Gracze dokładnie będa mogli zobaczyc ten event, gdyz bedzie on zrobiony w postaci quest-line'u.WorgeniKataklizm rozwalił Greymane Wall, otwierając drogę do królestwa Gilneas i jego mieszkańców. Okazuje się, że całe królestwo zamieniło się w wilkołaków, tworząc nową rasę Worgenów. Pomimo transformacji, nadal mają jednak swój ludzki umysł i zamierzają dołączyć się do przymierza.Gilneas również mocno skorzysta z systemu phasing (tak jak początek gry death knightem czy event wrathgate w northrend), pokazując w jaki sposób królestwo zostalo odcięte od reszty świata i doszło do obecnego dnia. Worgeni będa mieli dwie formy - wilkołaka i ludzką. Gracze będa mogli ustawić sobie wygląd obu form. Nowe terenyCataclysm będzie pierwszym dodatkiem który nie wprowadzi nowego kontynentu - zamiast tego mocno zmieni stare strefy, a także wprowadzi kilka nowych, pojedyńczych.Kataklizm spowodowany przez Deathwinga i Azsharę całkowicie zmieni oblicze Azerothu. Większość nowych stref w najnowszym dodatku to będzie po prostu stary, mocno zmieniony Azeroth, z systemem phasing i daily questami. Większość questów i mobków w starych, zwykłych strefach zostanie zmieniona, aby skrócić czas levelowania. Przykładowe zmiany:
Latanie w AzerothZmiana Eastern Kingdoms i Kalimdoru wprowadzi latanie na tych dwóch kontynentach, co pozwoli na dostęp do wielu nowych miejsc i mocno ułatwi podróż.Stare i nowe instancje oraz nowe strefyw AzerothZmienienie Onyxia's Lair w patchu 3.2.2 to tylko wierzchołek góry lodowej. Oprócz zmienienia i powrotu do życia kilku starych instancji (jako że levlowanie 80-85 będzie miało swe miejsce w nowym Azeroth), powstanie także kilka nowych miejsc.Nowe strefy:
Komentarze : |

Nie wierzę w nic co jest napisane w tym newsie :O
sierpień 16th, 2009 at 23:17
to na 10000000000000000% fake blizzard chyba nie jest taki glupi by robic palka taurena prawda?… tak samo night elf mage to TOTALNE zaprzeczenie fabuly. mmo jak zwykle wymysla pojebane plotki :P
sierpień 16th, 2009 at 23:43
mam ogromnie wątpliwisci co do teog :p
sierpień 16th, 2009 at 23:53
takie zmiany tylko mnie utwierdzają w przekonaniu, że blizzard upadł na głowe i jest półprzytomny robiąc nowe dodatki , może z 10% zmian zasługują na miano dobrych, a reszta to magnes na pieniądze bogatych, niewdzięcznych dzieciaków, noliferów i ludzi, którzy znajdują się na marginesie – nie społecznym ale umysłowym
sierpień 17th, 2009 at 00:28
Jeśli Tauren ma naprawdę zostać paladynem, to może wreszcie przekonam się do tej klasy(zamiast Gayladina będzie Cowladin :)). A sam dodatek, będzie jednym z powodów przejścia na global graczy z privów, przez phasing. Wszyscy dobrze wiedzą jak jest na privach z Death Knightami. Nie znalazłem żadnego serwera gdzie działała by w pełni lokacja startowa.
W sumie… po co się rozpisywałem, skoro nie ma pewności co do tego dodatku? :)
sierpień 17th, 2009 at 10:40
Oprócz tych kombinacji w klasach wolałbym nową klase hero na wzór DK ale reszta zmian bardzo ciekawa
Odnowione Stare Raidy i Instacje.Zostaje tylko czekać na Blizzcon
sierpień 17th, 2009 at 11:07
wy serio myślicie ze blizz tak zepsuje gre??
* Human Hunter
* Orc Mage
* Night Elf Mage
* Dwarf Mage
* Blood Elf Warrior
* Dwarf Shaman
* Undead Hunter
* Tauren Paladin
* Tauren Priest
* Gnome Priest
* Troll Druid
sierpień 17th, 2009 at 12:28
* Human Hunter
* Orc Mage
* Night Elf Mage
* Dwarf Mage
* Blood Elf Warrior
* Dwarf Shaman
* Undead Hunter
* Tauren Paladin
* Tauren Priest
* Gnome Priest
* Troll Druid
myślicie że to wprowadzą? To zepsuło by calutką gre!!!
Krasnolud szaman ?? niby czemu? tauren palladyn hahahaha. Nocny elf magiem?
!!!!!ŻAL!!!!!
sierpień 17th, 2009 at 12:31
“Tauren Paladin”
Epic Fail
sierpień 17th, 2009 at 13:59
Zobaczymy,zobaczymy.
Ale 85lv ;p leeee
sierpień 17th, 2009 at 16:45
Tauren Paladin hahahaha ;> nie moge sie doczekac ;)
sierpień 17th, 2009 at 20:30
co to za wałki. A w BC ally miało mieć murloci….
W ogóle z tymi klasami nie prawda – night elfy fabularnie nie mogą i nigdy już nie będą magami bo wyparły się magii mistycznej na rzecz natury
sierpień 17th, 2009 at 20:56
bardzo ciekawie to wyglada, jedynie co mi sie nie podoba w rasach klasach to tauren priest .. ;p
sierpień 18th, 2009 at 11:30
O matko… Zupełnie mnie to nie zachęca… Tauren Paladyn?! NE Mag?! -_-
sierpień 18th, 2009 at 12:27
Nowe kombinacje ras z klasami to porażka :X
sierpień 18th, 2009 at 12:40
beznadzieja.. blizzard psuje WoW’a.. ehh
sierpień 18th, 2009 at 13:06
Tauren palladyn? lol?
sierpień 18th, 2009 at 14:25
Tauren Paladyn i priest, Ciekawe ;P Zobaczymy jakie lore Blizzard wymyśli do tej kombinacji.
sierpień 18th, 2009 at 16:10
Tauren Paladin – przesada
sierpień 18th, 2009 at 17:33
<a href="http://www.examiner.com/x-19352-Boston-MMORPG-Examiner~y2009m8d18-Possible-World-of-Warcraft-Cataclysm-details"Cataclysm jest tu kilka dodatkowych informacji plus to co wyżej tylko że po angielsku,jak mozna przeczytać blizzard planuje sporo namieszać xD
sierpień 18th, 2009 at 21:23
A gdzie mój TAUREN ROGUE =((
sierpień 19th, 2009 at 08:38
Tauren Paladyn haha
sierpień 19th, 2009 at 14:12
# Dwarf Shaman
# Undead Hunter
# Tauren Paladin
WTF? Co to za głupota???
Co do goblinów – chyba będzie można grać nimi tylko w CoT, bo Jak dotąd Blizz był cholernie konsekwentny w kwestiach chronologii.
Dranei i BE pojawili sie dopiero w TBC, bo bytowali tylko w Out, o czym widomo z Lore i z samego Warcrafta. Logika.
Gobliny – były niemal od początku…i tak nagle maja się przylaczyć? Wyskakują jak diabeł z pudełka: “ej, my też jestesmy w Hordzie!” ?
Jeśli Thrall by miał być więźniem to za czasów przed założeniem Ogrimmaru.
Gdyby został uwolniony, nie było by q w Old Hil, a gobliny nie były by neutralne [raczej jako frakcja do wbijania repy dla samej hordy, tylko jak to zrównoważyć u Ally?]
Cała ta historyjka się kupy nie trzyma!
sierpień 19th, 2009 at 15:29
Do bujdy należy też fakt że: Nawet jeżeli Thral faktycznie odejdzie z Hordy to nie przekazałby jej Garoshowi -to sie ze mna chyba każdy zgodzi, tak z logiki by wynikało- Garosh jest porywczy, brutalny i kompletnie nie nadaje sie na Lidera, już bardziej Saurfang. Zabcie Cairne’a spowodowałoby odejście Taurenów od Hordy lub wojnę z nią ( nadal mówie tylko to co wynikałoby z logiki) Pozatym widzę pewną niespójność miedzy tymi faktami: Thrall przyłącza Gobliny do hordy ; Garosh staje się liderem Hordy . Pogmatwane. Porszę o komentarz w tej sprawie ;p
sierpień 19th, 2009 at 19:58
wedlug mnie tauren jako pala to bedzie totalna porazka, tym brdziej nocny elf mag, a undead hunter
co do rasy z ally to moze byc fajnie ale zeby zminili ta z hordy gobliny bez komentarza… zmiana krainy tez moze byc… smierc cainre straszna, co do oddani hordy moze byc w koncu garrosh sy groma rasowy ork, ale thral KOLEJNYM STRAZNIKIEM nie no przegiecie ork ma zostac straznikiem bez komentarza…
sierpień 20th, 2009 at 00:18
Może zamiast tych goblinów jak to powiedzial Megadeath dolączyła by grupa Ogrów z Dustwallow Marsh ? Czamu nie skoro ogry kiedyś były w Hordzie, a Raxxar nimi dowodzi (przeją władze w plemieniu) a jak pamietam to on Pomógł Thrallowi w dodatkowej kampaniii, potem wlczyly Ogry razem z calym Durotarem z Admirałem (Ojcem Jainy).
A do ally powinni dac Satyry, kilka grup zaprzyjaznila sie z Nocnymi Elfami, wiec czemu nie ? Jestem ciekaw czemu na to nie wpadnie blizz. Pozdro.
sierpień 20th, 2009 at 00:50
No wiesz Ruko, Blizzard z pewnością jakiś dodatek nam zmajstruje może czeka na lepszy moment dołączenia tych ras do konfliktu, nie powiedziane jest że tak się nie stanie, w sumie niemam nic przeciwkno goblinom w hordzie, pod względem Lore to dobre, no ale powiedzcie kto z was pragnołby zagrać goblinem ;P co do worgenów.. mam mieszane uczucia.. raczej byłbym na nie ale ciekawie by to wygladało.
Undead hunter- czemu nie, Sylvanas to też był hunter, a wiadomo jak ud hunter to i human hunter.
Ale garosh jako lider…nevah ! :P pozatym to nie jest czystej krwi ork;p mieszaniec z Mok’Nathal _CHYBA_ :P Saurfang na lidera i nikt inny ;p
sierpień 20th, 2009 at 16:49
rexxar bylby najlepszy , wkoncu nikt nie powiedzial ze po zabiciu caina garosh dalej bedzie liderem hordy jaka jest teraz ??? moze zostanie nim ktos inny a garosh zalozy wlasny klan
sierpień 20th, 2009 at 20:54
czekamy na epic fail blizzarda czyli forsaken pala!!!!
sierpień 20th, 2009 at 22:28
A ja na waszym miejscu bym poczekał na blizzcon bo jak dla mnie to wszystko co tu pisze to brednie wyssane z palca
sierpień 21st, 2009 at 09:17
Ekhem…
Co do Tarenow Pali/Priestow to pojawilo sie juz plemie taurenow czczace jakiegos boga slonca… podejrzewam ze to stad ci paladyni…
Dwarf Shaman… jest jeden klan dwarfow (Wildhammer czy Windhammer nie pamietam) i to sa wlasnie szmanani…po za tym szaman musi byc mocno zwiazany z Ziemia (zywioly) oraz ze swoimi przodkami i w przypadku krasnoludow to ma sens…
PS. Ja najbardziej chce zobaczyc Orgrimmar rozwalony przez Azshare:P
Human Hunter powinien byc juz dawno… No a Undead hunter… przeciez sama Sylvanas nim byla
NE Mage to jedyna kombinacja, ktora rzeczywiscie nie ma sensu… No, ale zobaczymy…
Co do Nowej Hordy… Thrall ma zostac porwany i uwieziony w wyniku Kataklizmu, wiec po co CoT?? Gobliny, ktore przylaczaja sie do hordy to NIE sa te gobliny, ktore na co dzien widzimy w Ratchet/BB/Tanaris… To grupa, ktora przez lata sluzyla Deathwingowi i w wyniku wydarzen, ktore maja nastapic gobliny uwalniaja Thralla, ktory proponuje im pomoc hordzie…
Garrosh juz dawno planowl przejac dowodztwo nad horda, skaro Thrall ma zostac Straznikiem to moze przekazac wladze Garroshowi… z pewnoscia beda to tez rzady tyranskie i niesprawiedliwe…. Garrosh zabija Cairna, ale taureni nie maja wyboru bo sami nie dadza sobie rady, a do Ally przeciez nie dolacza… dostaja sie pod dyktature Garrosha…
I jeszcze Worgeni… Ludzie, ktorzy zostali przemienieni w wilkolaki przez Arugala (tego, ktorego mozna spotkc w Shadowfang keep)
To tyle… mam nadzieje, ze niektorym rozjasnilem co nieco…
sierpień 21st, 2009 at 12:08
Aha a kto nie wierzy z zniszczenie Azeroth to zapraszam do Ulduaru gdzie sa projekcje rozich planet… W tym Azeroth… Tam widac wyraznie zmieny na mapie swiata (m.in. brak TN – pochloniete przez ocean, oraz Durotar w kawalkach)…
Blizz juz nie pierwszy raz umieszcza w grze wskazowki dotyczace kojelnych dodatkow:)
sierpień 21st, 2009 at 12:14
te kombinacje klas są beznadziejne… troll druid(hmm?) tauren palek (wtf? lol! rotfl!) dwarf shamek(eeee…)
ale cały ten kataklizm azeroth to dobry pomysł.
Niepodoba mi sie jeszcze ta cała koncepcja goblinów jako rasy playable w hordzie, one są neutralne (mimo tego że kiedyś były w hordzie) i nie było by sensu żeby były sytronnicze.
sierpień 21st, 2009 at 13:01
Może wyrwę to z kontekstu, ale zżera mnie ciekawość jak się skończy fabuła z Arthasem. Mam nadzieje, że Blizz się postara i nie pójdzie na łatwiznę uśmiercając go na amen w Icecrown Citadel.
sierpień 21st, 2009 at 15:35
Mi sie Wydaje że bedzie podobnie do walki z Illlidanem; vz poczatku walka ect. potem na iluś % ( 10 ?) Hp przyjdzie Sylvanass sie zemścić. Juz wczesniej słyszałem że pokonanie Arthasa nie bedzie wiazało się z jego śmiercią tylko wypędzeniem Lich Kinga z jego ciała/umysłu, a sam Arthas Menethil przeżyje.
sierpień 21st, 2009 at 15:50
To nawet ciekawe bo nikt nie powiedział, że Arthas będzie od razu dobry po wypędzeniu z jego ciała LK. Kult potępionych może przetrwać i Arthas razem z Kelem mogą nadal go kultywować, a w kolejnym dodatku albo może W4 znów nad Azeroth zawiśnie cień plagi.
sierpień 21st, 2009 at 16:14
moim zdaniem to blizzard straci w cholerę kasy przez to. clayman jest klan wildhammer, i jest on dzikich krasnoludów, a maga mi nie wytłumaczysz jako krasnoluda. taureni i paladyni też nie są najlepszym połączeniem gdyż oni wierzą w “great mother earth” jak powiadał carnie czyli czcili naturę. zalanie świata jest bezsensownym pomysłem. miałem kiedyś własną myśl o tym co mogło by być dodatkiem z patcha i moglbybyc “tomb of srageras”. ładna insta by była. co do ras to bylo by ciężko ale mogli dać driady i centaury. zeglarz “czekamy na epic fail blizzarda czyli forsaken pala!!!!” ładnie napisane ;P tylko ze ten epic fall bd bardzo szybko
sierpień 21st, 2009 at 21:02
niesty musze cie rozczarowac bad guy driad i centaurów nie będzie na 1000% jako nowych ras.. kazda rasa to nowe mounty a jak tu centaur ma jezdzic na na koniu(poza tym centaury i horda raczej się nie lubią więc gdzie by ich blizzard dał)
sierpień 21st, 2009 at 21:27
No i się stało… http://www.worldofwarcraft.com/index.xml
sierpień 21st, 2009 at 21:36
no jednak jest tauren paladyn xD
sierpień 21st, 2009 at 21:49
Stalo co sie stalo wkrótce krówki beda palasami ;p
sierpień 21st, 2009 at 22:54
Powiem tak. Blizzard sobie chyba bardzo ułatwia sprawe, gdyz zamiasty zrobic cos od podstaw to po prostu zmienia kilka rzeczy. Zrobia pare nowy postaci, kilka nowych questow, pozmieniaja teren i beda myśleli ze jest Zajebiscie. Szczerze mówiac nie jestes za bardzo przekonany do tego nowego dodatku
ps
Tauren palladyn nie wyglada tak źle w złotej zbroji :D
ps 2
Gnom priest nie moze byc gdyz sam blizzard napisal w opisie rasy, ze gnomy sa ateistami i nie moga zostac ani priestem ani Shamananem
sierpień 21st, 2009 at 22:56
Turen w secie Lightbringer na elo Divine Storm xD Też nie jestem przekonana co do tego dodatku. Byłam trochę uprzedzona co do WotLK, ale już jakoś do niego przywykłam i nawet mi się podoba wiec może i tak będzie w przypadku Cataclysmu.
PS Musze sobie sprawić nową kartę graficzną bo ta mi raczej tego nie uciągnie nawet na min. grafice :P
sierpień 21st, 2009 at 23:28
Wg. mnie NE mag jest to bardzo prawdopodobna kombinacja gdyż nawet w książkach Warcraft jest wspomniane o Ne którzy należeli do Kirin Tor.
sierpień 21st, 2009 at 23:29
I stało się! Wszystkie(chyba) informacje się potwierdziły
sierpień 22nd, 2009 at 00:59
To dlaczego NE wywalili Wysokie Elfy? Ze względu na magie właśnie. Jest jeszcze jedna sprawa która mnie nurtuje. Nie wiemy co prawda jak się skończy fabuła z LK, ale można wywnioskować z tego, że będzie instancja IC, że Arthasa dosięgnie kara boska i co wtedy z DK? Jak Blizz się wywinie z ostatniego questa Battle for Light`s Hope Chapel? Może to myśl wyciągnięta z kontekstu, ale ciekawe jak to zrobią.
sierpień 22nd, 2009 at 01:46
Żadna kara boska… Wnosikując z oficjalnego trailera mogępowiedzieć że walka z Arthasem zakończy się podobnie do walki z Algalonem (nie da sięgo zabić, ponieważ Lich King zrzuci na nas loot [części zgubionego opancerzenia podczas walki] a sam ucieknie gdzieś daleko) …
sierpień 22nd, 2009 at 10:34
http://www.youtube.com/watch?v=NhDwfhYxHuU
Pojawił się nowy Trailer WOW Cataclysm !
Warto zobaczyć.
sierpień 22nd, 2009 at 10:49
Skoro są ateistami to czemu mają maga i locka xD
sierpień 22nd, 2009 at 11:36
Do Ktos: O co ci chodzi? Arthas zostanie pokonany i wszystko, co ma stac sięz DKami ? Arthas ich wyszkolił ale nie sa od niego uzalerznieni. Przewodzi nimi teraz Darion Mograine i to on ich inspiruje nie Arthas :)
Przypominam że pierwotne Lore Warcrafta konczy się głownie na Arthasie, więc dalej Blizz może tworzyć wszystko w świetle nowego Lore którego nieznamy. KToś juz wczesniej pisał że pojawiło się plemię taurenów czczących boga słonca, pozatym tak na chłopski rozum: Taureni walczą ramięw ramię z BE , Be mogli ich poprostu tego nauczyć :)
W jaki sposób bycie Warlockiem lub Magiem ma się do wiary że goblin nie mogłby nimi być ? Nijak, warlock włada mocami Płonącego Legionu a Mag mocami Dalaranu, jak już to Priest Paladyn i ew Shamanami by się stać niemogli. Nie zdziwiłbym się wcale jakbym zobaczył worgena paladyna. Worgeni nadal zostają przy rozumie ludzkim a ludzie są paladynami :)
sierpień 22nd, 2009 at 12:25
Jingoo bardzo mnie by to uszczęśliwiło gdyby Blizz zrobił tak jak mówisz. Nie byłoby to pozbycie się problemu, a otwarcie sobie furtki do dalszej fabuły z nim. Megadeath: chodzi mi o quest Battle for Light`s Hope Chape i sam początek gry DK. Jak bez LK można zrobić ten quest? Bardziej prawdopodobna jest teza Jinga.
sierpień 22nd, 2009 at 15:48
oj noobki tu macie wszystko hehe http://www.youtube.com/watch?v=DvvTbUUHRjU do ras nic nie mam noobki czemu nie gobliny btroche siee tylko martwie o worgeny ale ok bardziej mnie dziwi czemu trolle sa nadal w hordzie http://www.youtube.com/watch?v=9STtLLRbCy8 ??do klas tez moze sie mala czesc taurenów odlaczyla i w cos uwierzyli itp. z innymi rasami tak samo!!!!
sierpień 22nd, 2009 at 18:56
Od wczoraj wiadomo ,że wszystko to jest prawdą.
sierpień 22nd, 2009 at 20:05
Wg najnowszych newsow:
-Gobliny moga wziazc kazda klase oprocz paladyna i druida
-Worgeni moga wziazc kazda klase oprocz paladyna i szamana
-Wszyscy healerzy moga dispellowac
-nowa profesja dodatkowa: archeolog (cos jak fishing tylko na lądzie:P)
-nowy system resource dla hunterow! koniec z mana… bedzie to cos na ksztalt energii rogali
-Worgeni beda mogli przybierac forme wilka/czlowieka w dowolnym momencie jednak bedzie to zmiana tylko kosmetyczna. Podczas walki wlacza sie forma wilkolaka…
sierpień 22nd, 2009 at 22:35
…zrodlo to oczywiscie niezawodne mmo-champion:)
sierpień 22nd, 2009 at 22:39
Wiedziałam, że w końcu zrobią coś z tą mana u huntera :P
sierpień 22nd, 2009 at 23:23
@Urban
Do Hordy dołączyło plemię Darkspear, które z Amani ma niewiele wspólnego…
sierpień 23rd, 2009 at 16:33
według mnie głupio że zmienili the barens i stranglethorn vale ale tanaris fajnie wygląda ..
Nie pasuje dobór night elfa mogli wcale nie dodawac . dwarf shaman ? w sumie kto inny by pasowal , chyba human . tauren pal tez mi nie pasuje jakiego by mial konia ? lepiej bylo by dac orcaa .
Co do worgenow bardzo fajne a o goblinach marzylem ale wolalbym ich ze strony aliantow .
dodatek według mnie powstanie lepszy niż wotlk chociaż nie gralem .
Jeszcze za parę lat to może dodadzą ogry , gordunów , jakieś wodne a nawet satyry i nie będzię wiadomo kim zagrać ,
sierpień 23rd, 2009 at 19:12
No to Aimbot uwierz. Expansion POTWIERDZONY zostal.
Ogolnie rzecz biorac dodatek ma duzo plusow ale mam jedna uwage. Tauren Palladyn!? No to klapa..
Jesli ktos nei wierzy to niech zacznie czytac na stronie globca. Ja jestem na biezaco z takimi informacjami, a poza tym. Jestem ciekaw jaka nowa stolice bedziemy miec ;p
sierpień 24th, 2009 at 09:23
Napisałem, że nie wierze kilka dni przed Blizzconem. Teraz pozostaje się tylko z tym pogodzić.
sierpień 24th, 2009 at 11:04
Jedna z osób napisała że centaury mogły by dolączyć…niestety nie, ponieważ ich królestwo mieści się w Desolace i to oni wypędzieli Taureny z tych terenów do Mulgore (Bo pierwsza stolica taurenow byla w Desolace :P) No i problemy z mountami by mieli.
Cieszę się jednak, że bllizard przywraca strefy z których zrezygnował już w pre-TBC.
sierpień 24th, 2009 at 14:02
Z jakich niby stref zrezygnowali w TBC?
sierpień 24th, 2009 at 16:37
ze wszystkich ras hordy na pala został tauren
orc za zielony poza tym wiekszość z n ich nie ma pojęcia co to światłość po za tym jaki klan mógł by zostać palkiem warsong frostwolf, no chyba że się znajdzie jakiś klan sunbringer ale w to wątpie
troll za luzacki poza tym zbyt wielkie oddanie szamanizmowi i znachorstwu by być palkiem poza tym się garbi
und dajcie spokoj juz sam priest jest przegięciem
goblin zbyt chciwy no i jak gnom nie jest palkiem to czemu goblin miałby być
zostaje tylko tauren który po blood elfie jako jedyny ma jakies predyspozycje na palka, a i jeszcze coś to że może jest jakiś klan taurenów wierzących w słonce (zbudują piramide chyba) nie czyni ich palkami
sierpień 24th, 2009 at 22:30
Orkowie wierzą w duchy przodków i są społecznością głównie barbarzyńską- dlatego nie mogą ( i nie powinni ) być palkami, Trolle w sumie by mogły bo sąw śród nich kapłani i trolle mają swoją wiarę no ale jednak padło na Taurena który z koleji ma w sobie wielkie oddanie do wiary ( choć do Matki Ziemi :P) i jest zaprawiony w walce wręc – dlatego pasował . Pozatym wśród członków Argent Crusade walczących w Zul”Drak znajdujemy Taurenów ;) A przypominam że Argent Crusade do połąćzone siły Argent Dawn którzy walczą w Plaguelands z nieumarłymi, i Rycerze Zakonu Srebrnej Ręki – paladyni . Wystarczy że Blizzard wymyśli historyjkę o ‘nawróceniu ” się Taurenów i społeczenstwo wowa to zaakceptuje.
A tak na marginesie, Prot Pal Tauren + jego Racial skill +5% HP + wyuczony Mining = dobry tank z pokaźną ilościa HP ;) cieszcie sie !
sierpień 25th, 2009 at 16:40
ja chce zamiast goblinów pandarenów bo oni są lepsi i fajniejsi :(
sierpień 26th, 2009 at 14:01
Popieram w 10000000000% “Zmiana Eastern Kingdoms i Kalimdoru wprowadzi latanie na tych dwóch kontynentach” !!!!!!!!!! Nareszcie po tylu latach ;];];];];];];];];];];] !! I według mnie zalem wielkim bedzie krasnolud – szaman, orc – palladyn i nocny elf – mag !!!!!
sierpień 26th, 2009 at 14:04
Orc paladyn? Chyba chciałeś powiedzieć mag, a Tauren paladyn ;P
sierpień 26th, 2009 at 16:18
Nie popieram i nie będe. Jedyne co dobre w tym wymyśle blizzarda to zmiana kontynentow oraz odswiezenie starych raid inst. Reszta jest do dupy. Szczerze mówiąc to chyba im sie w dupskach poprzewracalo
sierpień 27th, 2009 at 07:37
Po 1 ludzie tam nie bedzie orc palaladina ciolki nauka czytania to podstawa
sierpień 27th, 2009 at 08:56
Na 200% Pandarenow nie bedzie w WoWie NIGDY! W Chinach panda jest swietym zwierzeciem, jest kara smierci za jej zabicie, a z Chin ma Blizz najwiecej graczy… Jesli juz sie pojawia to raczej jako NPC (i to takie ktorych nie da sie zabic)… Wy tylko w kolko nawijacie o tych nowych kombinacjach czy zmienionych kontynentach ale zmian bedzie duuuzo wiecej… Levelowanie gildii, Path of titans, wersje heroic starych inst, nowa profesja, zastapienie many przez focus u Hunterow i wiele wiele innych rzeczy (nie wspominajac o tym czego blizz jeszcze nie ujawnij…
sierpień 27th, 2009 at 17:12
wedlug mnie najlepsze typy worgen i goblin :
worgen:warior,rogue,druid,warlock,mag,lowca,szaman
goblin:warior,paladin,rogue,mag,warlock,priest
i to na tyle :D
sierpień 27th, 2009 at 20:23
co do maga NE, jak niektórzy wiedzą były takie czasy w historii elfów że korzystały z magi i nie uznawali druidyzmu, był wtedy tylko jeden druid Malfurion Stormrage. zródlem ich magii była studnia wieczności jak dla BE sunwell. A jak niektórzy wiedzą studnia wieczności nic innego jak maelstorm i cały ocean. Gdy studnia stała się niestabilna poprzez próbe przywołania Sargerasa i opuszczenia swojego więzienia jakim była dla 3 starozytnych bogów doprowadziła do 1 kataklizmu w histori Azeroth czyli rozbicia kontynentu na dwie części. Elfy zrozumiały że magia z której korzystały jest niebezpieczna i ja porzuciły. W tym celu musiały zapieczętowac drugą studnie którą stworzył Illidan na górze Hyjal (był to 2 powód za który Illidan był skazany na niewole)zaraz po wygaśnieciu mocy 1 studni przy pomocy jej niewielkiej ilosci. Studnia zaczeła się rozrastać więc NE zasadziły nasiona wielkiego drzewa jednej półbogini(nie pamiętam jej imienia ale była opiekunka istot latających i zgineła podczas 1 wojny z legionem) drzewo szybko zaczeło rosnąć dzięki energi nowej studni, a jej wzrost został powstrzymany. Przejdżmy więc dalej: wśrod elfów musiały pozostac takie pokroju illidana spragnione mocy studni korzystania z magii a nawet gdyby chciały to nie mogły z niej korzystać bo jedna jest zapieczętowana przez Nordassila a druga … no własnie jest nie aktywna ale mozna przypuszczać że Neltharion użyje jej mocy i w ten sposób wywoła 2 kataklizm. Moc studni powrócu a wraz z nią maiga którą Elfy porzuciły. Niestety to są tylko moje przypuszczenia. Co do tych informacji pochodzą one z trylogii Wojna Starożytnych
sierpień 27th, 2009 at 22:26
ja nadal nie moge przeboleci tego że dwarfy moga byc shamkami maga łopatologicznie zrozumiem, ale skamka nie!
sierpień 27th, 2009 at 22:57
Na dwarf szmaka moze byc tez jakieś wytłumczenie. Sa oni sielnie związanie z ziemią bardziej niz jakakolwiek inna rasa w wowie, ponadto są też bardzo związani ze swomi przodkami poszukując swojego dziedzictwa. Nie odbega to zabardzo od wizerunku dwarfów jaki stworzył się n ich temat. Być może te cechy spowodowały że Dranei mogli się zainteresować nauką szamanizmu kransaludów.
sierpień 28th, 2009 at 07:17
hhahaha steku17 jak to po tylu latach a grasz w to od roku albo mniej xD
sierpień 28th, 2009 at 16:06
Pewnie i tak polowa z was(jak nie wiecej) gra na privach wiec co wam z teg gadania na priwach za 2 lata pewno to zobaczycie jak my bedziemy mieli nowy dodatek..?Btw ja popieram zmiiany z klasami. Wy ciagle bazaujecie na STARYM Lore. Blizzard chce pociagnac lore do przodu i pewnie ma jakies powody dlaczego np NE beda magami , Tauren Palladynem, zapewne wymaga tego nowe LORE.
Pozdro
sierpień 28th, 2009 at 16:17
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=93922.0 polecam przeczytac
sierpień 28th, 2009 at 16:22
może mi ktoś wytłumaczyć co to jest path of the titans
sierpień 28th, 2009 at 18:44
ale kur** Night Elfy skladaly przysiege ze beda uzywac tylko magii natury, chyba ze do leczenia ran.
wrzesień 1st, 2009 at 18:43
Jak to powiedział Siemien to jest gra blizza i moga zmieniac sobie dowoli zmieniac Lore, nikt im przecież tego nie zabroni.
wrzesień 1st, 2009 at 21:35
mnie najbardziej ciekawi co stanie sie z horda, ogrimarem i thrallem
wrzesień 6th, 2009 at 23:54